دخترکمدخترکم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

دخترم بهانه لحظه های بهتر زیستن

6. من و تو و کتابات (سری 2)

1391/8/22 22:26
نویسنده : .....
269 بازدید
اشتراک گذاری

اینم بقیه کتابایی که تا حالا داشتی.البته من همیشه یک سری کتاب ذخیره دارم که تو ندیدیش و موقع لزوم به داد من میرسن برای آروم کردنت.

از جاهایی که من و تو خیلی میریم کانون فرهنگیه که تو نقاشی میکشی و من برات کتاب میخرم و گاهی تو شهر کتاب هم کتابای خوبی برات بیدا میکنم ....

اینم بقیه کتابایی که تا حالا داشتی.البته من همیشه یک سری کتاب ذخیره دارم که تو ندیدیش و موقع لزوم به داد من میرسن برای آروم کردنت.

از جاهایی که من و تو خیلی میریم کانون فرهنگیه که تو نقاشی میکشی و من برات کتاب میخرم و گاهی تو شهر کتاب هم کتابای خوبی برات بیدا میکنم ....

مورد علاقه

-کتاب لطفا بگو لطفا(نویسنده:مو ویلمز،مترجم :زهرا احمدی) رو دیروز آوردی که برات بخونم و تاثیرش خیلی بیشتر از تقریبا ١سال قبل بود که اینو برات میخوندم.

-کتاب بریا از شعرهای احمد شاملو از وقتی که هنوز ١ سالت نشده بود برات میخوندم.

 

جدیدتر

                           -کتاب چی دیدی چند تا دیدی(از سری غاز کوچولو) کتاب جذابیه.

 

نقاشی

                                                - رنگ آمیزی و شعر

 

هدیه ها

                     این کتابام هدیه خاله و عمه و دوستامون و آزمایشگاه و رستوران......

                                       و اینم کتابای کلاس زبانت

-دختر گلم حدودا از 2-1 ماه قبل تولد سه سالگیت کلاس زبان میری . و خیلی برات خوب بوده و یادگیریت هم از نظر خودم و تیچرت خوبه.

- معمولا تو صحبتهات کلمه هایی که یاد گرفتی رو استفاده میکنی ،مثلا میگی : مامان میلک میخوام. و یا اغلب رنگها و عددا رو انگلیسی میگی و .......

- بعد کلاس هم کلی تو حیاط زیبای موسسه بازی میکنی با بچه ها

- الانم داری مثلا به بچه ها زبان درس میدی

اولین کلاس

- مربوط به اولین کلاسی که رفتی ، به نظرم خیلی خوب نبود و الان یه آموزشگاه دیگه که کارشون خیلی بهتره و فضای خوبی هم داره میفرستمت.

 

کلاس زبان

- الان ترم دوم زبان تو آموزشگاه جدیدت هستی . هفته ای 3 روز کلاس داری عسلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)