دخترکمدخترکم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

دخترم بهانه لحظه های بهتر زیستن

5. من و تو و کتابات (سری 1)

1391/8/20 22:56
نویسنده : .....
269 بازدید
اشتراک گذاری

 مامان کتاب امروزم چیه ؟   این جمله ایه که تو چند ماه اخیر هر روز ازت میشنوم

دختر گلم امروز از کتابایی که این مدت برات گرفتم عکس گرفتم که بزارم تو وبلاگت ،بماند که با چه دردسری این عکسها رو با هم گرفتیم ،عسلم تو میخواستی با تمام این کتابا عکس بگیری و کلی با هم وقت گذروندیم تا این عکسا گرفته شد ،الان هم خوابی که که من میتونم اینا رو برات بنویسم ....(قرار بود بابایی که از جلسه اومد بریم بیرون برای انجام کاری اما تو خیلی خوابت میومد ،بهت گفتم اگه بخوابی دیگه نمیتونیم تو رو با خودمون ببریم بیرون ،میگی :خب وقتی خواستیم بریم بیرون بیدار میشم.)

امروز بردمت کلاس زبان .بعدش هم بردمت بارک ،هوا یکم سرد بود و تو هم نمیخواستی سویشرت ببوشی،اما بازم کلی خوش گذروندی عسل مامان.دوست دارم دختر گلم...

 

مامان کتاب امروزم چیه ؟ این جمله ایه که تو چند ماه اخیر هر روز ازت میشنوم

دختر گلم امروز از کتابایی که این مدت برات گرفتم عکس گرفتم که بزارم تو وبلاگت ،بماند که با چه دردسری این عکسها رو با هم گرفتیم ،عسلم تو میخواستی با تمام این کتابا عکس بگیری و کلی با هم وقت گذروندیم تا این عکسا گرفته شد ،الان هم خوابی که که من میتونم اینا رو برات بنویسم ....(قرار بود بابایی که از جلسه اومد بریم بیرون برای انجام کاری اما تو خیلی خوابت میومد ،بهت گفتم اگه بخوابی دیگه نمیتونیم تو رو با خودمون ببریم بیرون ،میگی :خب وقتی خواستیم بریم بیرون بیدار میشم.)

امروز بردمت کلاس زبان .بعدش هم بردمت بارک ،هوا یکم سرد بود و تو هم نمیخواستی سویشرت ببوشی،اما بازم کلی خوش گذروندی عسل مامان.دوست دارم دختر گلم...

 

1

            سه تا کتاب سمت راستی از اولین کتابات بود.....چه روزایی داشتم با تو دختری من...

 

 

کتابای همینجوری

اینا از کتابایی که  همینطوری گاه و بیگاه برات میخریم مثلا مسافرت ،نمایشگاه......خیلی از این دست کتابا رو وقتی نی نی بودی داغون کردی....

 

 مورد علاقه

مورد علاقه : اینا از سری کتابایی که هم مامانی خیلی دوست داره و هم تو خیلی چیزا ازش یاد گرفتی و به کتاب خوندن راغب تر شدی.....(اکثر این کتابارو از کتابفروشی های کانون میخرم و شهر کتاب )

-کتاب خشم قلمبه رو اغلب میگی برام بخونید.بابایی برات معمولا میخونه این کتابو. (نویسنده:میری دلانسه،مترجم :سیدمحمدمهدی شجاعی)

مورد علاقه

کلاغه کجاست روی درخت ، و زنبوره کجاست روی گلا رو چقدر ناز میخونی شیرین من........ از کتاب کلاغه کجاست ،سروده افسانه شعبان نزاد.....

 -گفتگوی رنگها رو هنوز برات نخوندم

-هر وقت میخوای شعرهایی رو که بلدی بخونی کتابشو میاری و حتما صفحه مربوط به اون شعر رو که از روی نقاشیهاش میدونی کدوم صفحه است میاری و بعد شعر رو میخونی .هنوز 2سالت نشده بود و وقتی اینکاررو میکردی مامانت ذوق مرگ میشد عسلی من .مخصوصا وقتی شعر بارون رو با اون شکلای متفاوتش یاد گرفته بودی...

مورد علاقه

- بارون از شعرهای احمد شاملو رو 1سالی هست داری و چند روز اول خیلی برات میخوندمش و یه روز دیدم همینکه من شروع میکنم اول یه صفحه ای رو میخونم تو بقیه اش رو ادامه میدی و بیشتر شعر رو یاد گرفته بودی.

- جم جمک برگ خزون اثر ثمینه باغچه بان :شعر ماه بلند تو آسمونی از این کتاب رو آنقدر زیبا میخونی که همه قربون صدقه ات میرن...

-بعدا یه سری از شعرهایی رو که خیلی خوب میخونی برات مینویسم دختر گلم

****یه کتاب دیگه داری به اسم ترانه های نوازش که فعلا بیداش نکردیم .بعدا عکسشو میزارم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شاهزاده كوچولوي من
23 آبان 91 8:10
كتابات خييلي قشنگه خانوم كوچولو .... چه مامان خوبي داري كه با حوصله برات بهترين كتابها رو گلچين كرده
من از كتاب از آسمون تا اينجا رو خيلي دوست دارم تك تك شعراشو حفظم و براي ني ني ام ميخونم
---------------------------------------------
مرسی گلم
حس خوبیه وقتی با به بای نی نی هامون کودکی میکنیم و شعرها رو حفظ میشیم