دخترکمدخترکم، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

دخترم بهانه لحظه های بهتر زیستن

7. امروز یه چیزی فهمیدم(تا 1 ماهگی)

1391/8/22 23:51
نویسنده : .....
338 بازدید
اشتراک گذاری

روز نوشت :

- یه هفته ای میشه که هر مطلب جدیدی که یاد میگیری به من میگی : مامان امروز یه چیزی فهمیدم

امروز هم کتاب هنر (نوشته مک دانل ، ترجمه:نیلوفر تیموریان) رو میخوندی .گفتی : مامان امروز از کتاب هنر

یه چیزی فهمیدم : یه نقاشی به هزار کلمه میرسه ( تو کتاب نوشته : یه نقاشی قدر هزار کلمه می ارزه )

چون نوشته های این کتاب کمه و برات خیلی خوندیم دیگه میدونی تو هر صفحه چی نوشته شده و از روی شکل هر صفحه نوشته مربوط به اونو میخونی)،

***دختر شیرینم الانم تو خواب نازی عشق مامان.دوست دارم عروسکم

عسلم دقیقا 30 روزه بودی که اولین مسافرت رو رفتیم و اون تصادف وحشتناک که خدا خیلی بهمون رحم کرد که هیچ اتفاقی برات نیفتاد .بزرگتر که شدی تموم ماجرای اون روز رو برات تعریف میکنم .خدایا شکرت برای داشتن دخترم ، برای سلامتیش ،برای همه چیز .....

روز نوشت :

- یه هفته ای میشه که هر مطلب جدیدی که یاد میگیری به من میگی : مامان امروز یه چیزی فهمیدم

امروز هم کتاب هنر (نوشته مک دانل ، ترجمه:نیلوفر تیموریان) رو میخوندی .گفتی : مامان امروز از کتاب هنر

یه چیزی فهمیدم : یه نقاشی به هزار کلمه میرسه ( تو کتاب نوشته : یه نقاشی قدر هزار کلمه می ارزه )

چون نوشته های این کتاب کمه و برات خیلی خوندیم دیگه میدونی تو هر صفحه چی نوشته شده و از روی شکل هر صفحه نوشته مربوط به اونو میخونی)،

***دختر شیرینم الانم تو خواب نازی عشق مامان.دوست دارم عروسکم

عسلم دقیقا 30 روزه بودی که اولین مسافرت رو رفتیم و اون تصادف وحشتناک که خدا خیلی بهمون رحم کرد که هیچ اتفاقی برات نیفتاد .بزرگتر که شدی تموم ماجرای اون روز رو برات تعریف میکنم .خدایا شکرت برای داشتن دخترم ، برای سلامتیش ،برای تمام داشته هایمان .....

11 روزه

 11 روزه گی

 

 14 روزه

                                                         14 روزه گی

 

16 روزه

16 روزه

                                                16  روزه گی

 

28 روزه

               ٢٨روزه    این عکستو خیلی دوست دارم  نانازم     

30 روزه

30 روزه

2 ساعت قبل تصادف

 3تا عکس آخر 30 روزه بودی .خوب خاطرم هست اون لحظه ای که تو بارکینگ تو رو توی کریر گذاشتم

- عکس آخر هم حدودا 2 ساعت قبل تصادف گرفته شده. خدایا ممنون به خاطر حفظ دختر نازم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)